Prekių krepšelis

The Science of Nutrition

Nemokamas pristatymas nuo 35 € krepšelio vertės

labas@healthylife.lt | +370 607 72107

Informacija

Kontaktai

+370 607 72107
labas@healthylife.lt

Socialiniai tinklai

Kolageno nauda

Kolageno nauda

Galbūt atpažįstate jį kaip savo mėgstamo kūno losjono sudedamąją dalį arba esate matę maisto papildus, kurių sudėtyje yra kolageno. Bet kas tiksliai yra kolagenas ir kokia yra kolageno nauda?

Kolagenas yra gausiausias žmogaus organizmo baltymas. Jis aptinkamas raumenyse, kauluose, odoje, kraujagyslėse, virškinimo sistemoje ir sausgyslėse. Ši medžiaga palaiko odą stiprią ir elastingą bei padeda pakeisti negyvas odos ląsteles. Kai kalbame apie sąnarius ir sausgysles, kolagenas yra klijai, kurie padeda išlaikyti kūną kartu.

Senstant kolageno gamyba organizme natūraliai mažėja. Dėl to atsiranda senėjimo požymiai – raukšlės, susmukusi oda, sąnarių skausmai (dėl silpnesnių ar sunykusių kremzlių). Kiti gyvenimo būdo veiksniai, tokie kaip gausus cukraus vartojimas, rūkymas, pernelyg ilgas buvimas saulės spinduliuose – taip pat mažina kolageno kiekį organizme. Nustatyta, kad su kolagenu susiję susirgimai dažniausiai kyla dėl genetinių priežasčių, per mažo kolageno turinčių produktų vartojimo, maistinių medžiagų trūkumo ir virškinimo problemų, turinčių įtakos kolageno gamybai.

KOLAGENO NAUDA ODAI

Kolagenas yra pagrindinis odos komponentas. Jis atlieka svarbų vaidmenį stiprinant odą, o taip pat gali būti naudingas odos elastingumui ir drėgmei užtikrinti. Kai senstate, organizmas gamina mažiau kolageno, todėl oda tampa sausa bei formuojasi raukšlės.

Tačiau, ne vienas tyrimas parodė, kad kolageno papildų vartojimas gali padėti sulėtinti odos senėjimą mažindamas raukšles ir odos sausumą.

Vieno tyrimo metu nustatyta, kad moterims, kurios vartojo kolageno papildus 2.5-5 gramų dozėmis per dieną 8 savaites, sumažėjo odos sausumas ir pastebimai padidėjo odos elastingumas lyginant su kontroline grupe, kuri kolageno papildų nevartojo.

Kitas tyrimas parodė, kad moterys, kurios kiekvieną dieną 12 savaičių iš eilės gėrė gėrimą sumaišytą su kolagenu, padidino odos drėgmę ir sumažino raukšlių gylį lyginant su kontroline grupe.

Taip pat, yra teiginių, kad kolageno papildai naudingi siekiant užkirsti kelią aknei ir kitoms odos ligoms, tačiau jie nėra pagrįsti moksliniais įrodymais.

Kiti žinovai teigia, kad ši medžiaga padeda sumažinti celiulitą ir strijų žymes. Kai oda praranda elastingumą dėl sumažėjusio kolageno kiekio, pasireiškia dar vienas šalutinis poveikis – celiulitas tampa labiau matomas. Tačiau reikia atlikti daugiau tyrimų, kad būtų galima patvirtinti šiuos teiginius.

Kolagenas

Collagen Formula, 300g miltelių

  • 10,000 mg aukštos kokybės jūrinio kolageno vienoje porcijoje
  • I ir III tipai (kolageno peptidai / hidrolizuotas kolagenas)
  • Su hialurono rūgštimi
  • Su vitaminu C
  • Su B grupės vitaminų kompleksu
  • Teigiamas poveikis įrodytas klinikiniais tyrimais
  • Pakuotėje yra 30 porcijų, kurių užtenka mėnesiui (30 dienų)

KOLAGENO NAUDA PLAUKAMS IR NAGAMS

Ar kada nors susidūrėte su lūžinėjančiais nagais? Dėl to gali būti kaltas kolagenas. Kolageno baltymas yra nagų ir plaukų statybinis blokas. Todėl manoma, kad papildomas kolageno vartojimas gali padėti sustiprinti nagus ir plaukus.

KOLAGENO NAUDA SĄNARIAMS

Kolagenas padeda išlaikyti kremzlių, kurios apsaugo jūsų sąnarius, vientisumą. Kolageno kiekiui organizme mažėjant, didėja rizika susirgti tokiomis ligomis kaip osteoartritas. Yra tyrimų, kurie parodė, kad kolageno papildų vartojimas gali padėti sumažinti osteoartrito simptomus ir sąnarių skausmą apskritai.

Vieno tyrimo metu 73 sportininkai 24 savaites vartojo 10 gramų kolageno kasdien. Lyginant su kontroline grupe sąnarių skausmas vaikščiojant ir ramybės metu buvo gerokai sumažėjęs.

Kito tyrimo metu suaugę vartojo po 2 gramus kolageno 70 dienų iš eilės. Tie, kurie vartojo kolageną, reikšmingai sumažino sąnarių skausmą ir galėjo užsiimti aktyvesne fizine veikla lyginant su tais, kurie kolageno nevartojo.

Tyrėjai iškėlė teoriją, kad papildomai vartojamas kolagenas gali kauptis kremzlėse bei tuo pačiu stimuliuoti organizmą gaminti kolageną pačiam. Jie teigia, kad tai gali padėti mažinti uždegimą ir skausmą.

Jei norite pabandyti vartoti kolageną dėl jo galimai skausmą malšinančio poveikio, tyrimai rodo, kad reikėtų pradėti nuo 8-12 gramų dozių per parą.

KOLAGENO ŠALTINIAI

Kolagenas išgaunamas iš jautienos, vištienos, žuvies ir kiaušinių lukštų membranų. Tyrimuose geriausius rezultatus rodo žuvinės kilmės kolagenas.

Nustatyta, kad iš žuvų išgautas kolagenas yra lengvai absorbuojamas ir organizmą aprūpina I ir III tipo kolagenu. Kadangi I ir III tipo kolageno yra visame kūne, žuvinės kilmės kolageno vartojimas siejamas su nauda odai, plaukams, nagams, sąnariams, gyvybiškai svarbiems organams, kraujagyslėms ir kaulams.

Nemokamas pristatymas

Nuo 35 € krepšelio vertės

Grąžinimo garantija

Grąžinkite per 14 d.

Kokybės garantija

Sertifikuota, registruota VMVT

100% saugus atsiskaitymas

SEB / Swedbank / PayPal / Paysera