Prekių krepšelis

The Science of Nutrition

Nemokamas pristatymas nuo 35 € krepšelio vertės

labas@healthylife.lt | +370 607 72107

Informacija

Kontaktai

+370 607 72107
labas@healthylife.lt

Socialiniai tinklai

Patarimai sveikam pilvui

5 gyvenimo būdo patarimai sveikam pilvui

Virškinimo problemų ir skrandžio negalavimų galima išvengti, palengvinti ir net visai atsikratyti, pakeitus gyvenimo būdą.

ĮVEIKITE STRESĄ, KAD SUMAŽINTUMĖTE PILVO BĖDAS

Galbūt pastebėjote, kad streso metu jaučiate įtampą skrandyje. Taip yra todėl, kad nerimas ir susirūpinimas gali sutrikdyti trapią virškinimo pusiausvyrą.

Vieniems žmonėms stresas sulėtina virškinimą ir sukelia pilvo pūtimą, skausmą ir vidurių užkietėjimą, o kitiems jį pagreitina, todėl jie viduriuoja ir dažnai eina į tualetą. Kai kurie žmonės visiškai praranda apetitą.

Stresas taip pat gali pabloginti virškinimo ligas, pavyzdžiui, skrandžio opas ir dirgliosios žarnos sindromą.

Išeitis – vengti valgyti, kai jaučiatės labai neramūs, įsitempę ar nelaimingi.

Taip pat virškinimui padės, jei vengsite ginčų prie pietų stalo, nes pykčiai gali apsunkinti valgymą. Stenkitės, kad valgymo laikas būtų linksmas ir ramus.

NUSTOKITE RŪKYTI, KAD IŠVENGTUMĖTE REFLIUKSO

Rūkymas gali susilpninti raumenis, kontroliuojančius apatinę stemplės dalį, ir leisti rūgštims iš skrandžio judėti neteisinga kryptimi atgal, o šis procesas vadinamas refliuksu.

Refliuksas sukelia rėmens simptomus ir gali sukelti arba pabloginti skrandžio opas bei uždegimines žarnyno ligas.

Rūkymas taip pat yra svarbus skrandžio vėžio rizikos veiksnys.

TINKAMAI MAITINKITĖS, KAD PALENGVINTUMĖTE VIRŠKINIMĄ

Labai lengva praleisti savo darbinį gyvenimą valgant judant arba prie darbo stalo, užkandžiaujant tarp susitikimų, o vakare užkandžiaujant prie televizoriaus.

Tačiau toks valgymas gali pakenkti virškinimo sistemai.

Laikykitės kelių pagrindinių taisyklių, kad išvengtumėte problemų:

  • Neskubėkite valgyti. Skirkite laiko valgyti lėtai. Stenkitės tarp kąsnių padėti šakutę ir gerai sukramtykite kiekvieną kąsnį.
  • Sumažinkite porcijų dydį valgymo metu arba pabandykite valgyti 4-5 mažus patiekalus vietoj 3 didelių.
  • Valgykite reguliariai ir stenkitės nepraleidinėti valgymų.
  • Venkite didelių porcijų prieš pat eidami miegoti. Paskutinį kartą valgykite likus bent 2-3 valandoms iki miego.

Įsitikinkite, kad geriate pakankamai vandens.

ATSIKRATYKITE ANTSVORIO, KAD ĮVEIKTUMĖTE RĖMENĮ

Jei turite antsvorio, pilvo riebalai spaudžia skrandį ir gali sukelti rėmenį.

Numetę keletą kilogramų galite sumažinti virškinimo simptomus, tokius kaip rėmuo ir kiti su rūgštimi susiję skrandžio negalavimai.

Pasitikrinti KMI galite pasinaudoję šia skaičiuokle.

NESAIKINGAS ALKOHOLIO VARTOJIMAS SUKELIA SU RŪGŠTIMI SUSIJUSIUS VIRŠKINIMO SUTRIKIMUS

Saikingas alkoholio vartojimas nepakenks jūsų virškinimo sistemai, tačiau besaikis alkoholio vartojimas padidina rūgšties gamybą skrandyje ir gali sukelti rėmenį bei sustiprinti kitus virškinimo sutrikimus.

Nesaikingas alkoholio vartojimas apibrėžiamas kaip 8 ar daugiau alkoholio vienetų išgėrimas per vieną kartą vyrams, o moterims – 6 ar daugiau alkoholio vienetų išgėrimas per vieną kartą.

Nemokamas pristatymas

Nuo 35 € krepšelio vertės

Grąžinimo garantija

Grąžinkite per 14 d.

Kokybės garantija

Sertifikuota, registruota VMVT

100% saugus atsiskaitymas

SEB / Swedbank / PayPal / Paysera